torsdag 5. mars 2009

Så var det min tur

Våknet med høy feber og veldig vond hals. Ringte og fikk meg en legetime. Snakk om å synest synd på seg selv, men det er helt forferdelig når du hoster helt til du spyr.
På vei til lege kontoret, ble jeg vinket inn til siden. Det var promille kontroll. Jeg hadde ikke med meg sertfikat (som vanlig), men det var ingen problem de skulle sjekke det opp når de kom tilbake på kontoret. Å nåde meg viss jeg ikke hadde, sa poletiet til meg. Slik er det er bo på små plasser. Så måtte jeg blåse, jeg lurte på om den slo ut på halsbetennelse, da rygget han og bare lo. 0,0 viste det. Så fikk jeg endelig prøvd å blåse. Første gang og jeg har hatt lappen i 17 år.
Legen sa at det var bare en vanlig innflensa med vond hals. Ingen medesiner. Fikk sykemelding i dag og i morgen Regner med at jeg var bra til mandag. Det må jeg jo virkelig håpe på.Så nå ligger jeg i her i sengen og har det ikke bra. Men men, det går vell over.

3 kommentarer:

  1. Ville bare ønske deg god bedring!
    Håper du kommer deg til hektene snart :)

    SvarSlett
  2. Vel,vel tar sin runddans denne influensaen. Glad vi fikk det etter nyttår,så her er alle friske, tror eg. Frode og Nic er jo i bygden ennå, men kommer opp til voss igjen i morgen. du får ha god bedring, og ta vare på deg selv.

    SvarSlett
  3. Uff, varme tanker og ønske om god bedring er herved sendt. :)

    SvarSlett