søndag 10. mai 2009

Helg

Så var denne helgen over.

Nå er det veldig mange mnd. siden vi har vært hjemme en helg. Ikke på dennne siden av året. Men det hadde sin naturlige årsak. Jeg skulle lage koldtbord i en konfirmasjon, til en bekjendt av meg. Fredagen var vi på os og handlet inn. Lørdag var jeg og Kasandra og lagde til litt av maten. I dag startet vi kl. ni . Kl 13.00 satt de seg til bords. Fikk masse skryt av maten, og særlig av den kremete blåskjellsuppen min. Var hjemme kl fire, helt utslitt, hadde ikke sittet meg ned før jeg kom hjem. Kasandra har vært med å hjelpt hele helgen, hun er veldig flink. Hun har flere ting hun er flink til å lage. Særlig en smør båt, den får hun altid skryt av.
Blir ikke hytte neste helg heller. Da er det 17 mai. HJELP ( stakker hytte som må stå alene)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar