søndag 7. juni 2009

UFO

Denne helgen var det bare jeg og Bård, som var på campingen. Kasandra var på besøk hos Tonja på Sandvoll . Der hadde de badet og kost seg hele helgen. Vi hadde nydelig vær hele helgen, men på lørdag blåste det så mye att vi ikke kunne være ute. Jeg fikk strikket ferdig ufoene mine.

Toppen skulle egentlig bli til meg, men oppdaget raskt att jeg hadde lagt opp for lite masker. Da hadde jeg en jente som var rask til å si att hun gjerne ville ha en ny topp, og det var akkurat rette fargen. Så slik ble det altså. Er veldig fornøyd. Har heklet en kant rundt armene og halsen.
Hadde og ett prosjekt med ett par sokker som jeg ble ferdig med i dag. Har fått litt diller på å strikke sokker, er begynt på noen nye nå. Masse flotte mønstre på sokker.









4 kommentarer:

  1. Bra jobba! Så flott den toppen ble:-)

    SvarSlett
  2. det blir mye fint av alle disse garn nøstene..

    SvarSlett
  3. Toppen var jo perfekt til Kasandra!

    SvarSlett
  4. Toppen vart flott,heldig jente som fekk den! Flotte sokker og,ha ei god veke:)

    SvarSlett