søndag 20. desember 2009

Stemningsraport fra en søndag



Ute er det ca 40 cm med snø. Deilig inne med god varme. I dag har vi laget ca 3 kg med drops. Bård var så uheldig att han fikk varm drops lake på hånden, ikke noe bra. Ble en stor blemme av det.
Etterpå lagde Bård  kransekake stengere.


Kasandra har fått veske av Tante Åse, Silje som hadde kjøpt den , men var for liten til hunnene deres.
Så ut som Bono synest det var ett greit fremkomstmiddel. Å bli fraktet rundt i en veske.
Jeg, Kasandra og Exo hadde oss en liten leke tur i snøen. Dette tror jeg var like gøy for Kasandra som Exo. Bono måtte bli igjen hjemme, for mye snø for han lille.

Vet ikke hva som har skjedd når jeg tok dette bilde, men det ble litt stilig, synest jeg.


Nå har jeg tatt kveld. Drikker kaffe spiser kransekake pinner og koser meg med pc.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar