torsdag 14. januar 2010

Bakkafossen

 Bono har var på overnatting hos Rebekka fra tirsdag ettermiddag til i morges. Det hadde gått veldig greit, tror de har kost seg alle sammen.

Vi hadde oss en lang tur til Bergen i går, skulle på MR. Så ble det lunch på Kinarestauranten på Galleriet, sammen med en gammel veninne. Traff hun får 1/2 år siden på Os. Da hadde det sikkert gått 6-7 år siden sist. Det ble noen koselige timer. Avtalte att det ikke måtte gå så lang tid til neste gang. Har å en plan til sommeren, att vi må treffes i Tyrkia.

Bård ville en tur på lekebutikken, ikke viste jeg hva han skulle. Jo han var på utskikk etter magnet bokstaver og tavle. Det var Hedda som skulle få. Hun er så inntresert i bokstaver. Hun har lært seg bokstaven til alle i fam. + venner. Hun er bare tre år. Synest hun er veldig flink.  Så vi fikk kjøpt en magnet tavle med mange bokstaver og tall. Pluss en ekstra pose med bokstaver. Så da tok vi turen til Dreggen, vi forstyrret nok ligge planene, men tror ikke mor eller Hedda hadde noe imot det.
Tror Hedda likte overraskelsen, virket slik, der hun og Kasandra koste seg på gulvet.

Fikk låne med meg toppen jeg har strikket til Hedda. (Hedda var ikke helt enig)Skal kopiere den til en vennine av Hedda. Jeg har brukt oppskriften på en voksen genser, og forminket litt.

Merket ikke noe på Exo  att han savnet Bono. Men gjensyns gleden var veldig stor , fra de begge.
Nå har jeg, Exo og Bono akkurat kommet hjem fra en fin tur til Bakkafossen. Nydelig tur, halve turen var opptrakket, resten tror jeg det er bare meg som har gått i ,for noen dager siden. Exo bare storkoser seg i snøen, Når vi skal inn igjen ser han på meg med bedene øyner måååå jeg. Bono gikk store deler av turen, jeg tok han opp og bar han litt, men det ville ikke han, han skulle følge etter storebror. De er så søte. HVOR VAR KAMERA, hjemme.

Nå er garnet kommet i hus så da er det bare til å begynne på toppen. Håper hun blir fornøyd med fargen. Utvalget i fritidsgarn er ikke så stort.

1 kommentar:

  1. Det var veldig koselig med besøk på kvelden og ikke minst var Hedda strålende fornøyd med tavle og magnetbokstaver. Hun koser seg og leker masse med den =)

    SvarSlett