tirsdag 26. januar 2010

Jeg måtte låne toppen til Hedda, da jeg skulle strikke en til venninen hennes, hun ble litt lei seg. Så jeg fant ut at jeg kunne strikke en Odessa lue til henne. Ble veldig fornøyd, fått veldig skryt for den.
Var ferdig for over en uke siden, men kunne ikke blogge før jeg hadde fått avlevert luen. Håper den faller i smak. Ikke noe vinter lue, men snart kommer våren. Hun kan nokk vokse i den. På strikke kafeen var det flere som ville ha mønsteret. ( kommer bilder fra kafeen senere i dag)





Her er toppen , er litt spendt på om fargen faller i smak. Hun ville ha en mer rosa farge en Hedda sin. Da ble dette alternativet i Fritidsgarn, som begge er strikket i.






3 kommentarer:

  1. Flott lue! Liker veldig godt de luene :)
    Herlig rosa-farge på den :) Strikket i bomullsgarn? :)

    SvarSlett
  2. Alle tiders lue, har også strikket en slik, de er kjekke å strikke. Flott topp!

    SvarSlett
  3. Hedda falt helt for luen, den var utrolig søt! Tusen takk! Og tusen hjertelig takk for at du strikket topp til Vilde. Den ligger her hos meg i noen dager til, men jeg tviler ikke på at hun vil like den. Du er så flink! =)

    SvarSlett