fredag 12. februar 2010

Torsdag

I dag stod vi alle opp kl 07.30 for å reise til Bergen. Først skulle Kasandra til Tannlegen på Os for å stramme strengen. Da fikk hun vite att hun skulle få nede og, neste gang. Det var ikke populært, har ikke vært snakk om før.
Så var vi en tur på jysk, da vi hadde handlet en masse ting og var på vei til kassen, gikk strømmen. Vi måtte kjøre i mini banken for å ta ut penger til å betale varene.

Hadde avtale om å treffe Janicke i byen. Det ble en kaffe kopp på Galleriet, sammen med Janicke sin vennine Grethe. Veldig koselig å treffe henne, har bare hørt om henne i noen år.

Så gikk turen til Askøy var inne på Kleppestø senter og kjøpte gardiner til kasandra sitt rom. Tulipaner til Tante Åse og en kake.

Når vi kom til tante, var Tommy og Caroline kommet. Det var koselig. 4 små hunder og en stor. Tror Bono forelsket seg.Tante laget en stor panne med deilig lapskaus.

Litt av grunnen til vi reiste på besøk i dag , var att Åse skulle få besøk av en Kusine som hun ikke hadde sett på over 30 år. Bård hadde aldri truffet henne. Rune hadde vært på togstasjonen og hentet henne, så de kom i halv syv tiden. Hun skal bli til søndag.Kjekt å hilse på henne.

Det ble en sen kveld, vi var ikke hjemme før i halv tolv tiden.

Jeg har jo ikke vett til å gå å legge meg, så her sitter jeg å Blogger kl. halv to om natten, og jeg som skal til legen og fysoterapauten i morgen tidelig. Jeg får si som jeg pleier.

Sove kan man gjøre når man blir gammel.

GOD NATT

1 kommentar:

  1. En innholdsrik dag :) Det var veldig kjekt å drikke kaffe med dere og vil gjøre det igjen snart.
    God helg ♥

    SvarSlett