fredag 15. oktober 2010

Båt tur

Litt strikking ble det tid til på båten også. Er ikke så sikker om våres barn synest det var så kjekt. Men vi var ikke alene om å strikke, mange andre satt og strikket rundt om kring også.
Man kan vell si att det var mest fam. og eldre. Men vi koste oss.

Fikk oppskrift på boble lue av janicke. Denne ble ikke baggy. Det får jeg prøve meg på neste gang.


Her ble jeg og ferdig med ett par sokker til Rebekka. Pluss en sokk til Kasandra.

PAR NR 21


I dag da jeg kom hjem,  lå det hente lapp i postkassen på den nye kaffemaskinen våres. Endelig var den kommet. Gleder meg til å få prøvd den ut. Prøvd en kopp , og den var god.

Mens jeg har vært vekke hadde jeg fått boken jeg hadde bestilt.
Julekuler av Arne og Carlos. Så nå skal det strikkes julekuler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar