lørdag 20. november 2010

Min travle torsdag

 Torsdag morgen startet med at jeg måtte skrape bilen. Så kjørte jeg over fjellet til Rebekka. Hun skulle på helsestasjonen med Thea. Alt sto bra til med henne. Hun er nå blitt 60 cm og 5300gr. Regner med hun blir lang. Ikke så rart, har en pappa som er veldig høy.Så kjørte jeg Rebekka til en veninne i Uggdal. Så måtte jeg lufte hundene.
 Satte kursen mot Våge kl 12.30. måtte handle inn til barnemøte på husfliden som jeg skulle ha  kl 18.00.

Måtte  hentet jeg nøkkler til ungdomshuset på Essoen..  Jeg være voksen representant på åpent hus for ungdom. Et tilbud som 7 til 10 kl kan være fra 14.00 til 18.00 å gjøre lekser eller bare prate og eller spille playstation.

Kl 18.00 var det å sitte seg i bilen 200 meter for å ta i mot de mindre barna på husfliden. I dag skulle vi trykke  på stoff. 11 barn var det påmeldte, heldigvis fikk jeg to voksne med til å hjelpe. På slutten av kvelden serverte vi kvelds.
Jeg og Kasandra var hjemme kl 20.30 etter en lang dag. Der ventet Bård og Rebekka på oss med taco. Det var godt. Rebekka og Thea skulle overnatte oss hos, siden vi skulle reise tidelig neste morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar