torsdag 23. desember 2010

Lille Julaften

Sitter her kl 07.30 lille Julaften. Har kjørt Bård til fergen. Det er kommet ca 15 cm til med snø i natt. Det forsetter å snø. Er spendt på hvordan veiene er når jeg skal reise til Bergen. Kasandra skal få sove litt til, vi reiser ikke til byen før i tolv tiden. Da skal vi en tur på Lagunen. Er egentlig ferdig, men har noen små ting igjen. Så skal Kasandra få kjøpe noen presanger.
På veientil Askøy skal vi hente Bård på jobb. Det blir vell et lite stopp på Vestkanten.
Er glad vi kjørte campingvognen til Askøy, før i uken. Den skal vi og hundene bo i. Skal bli en spesiell og fin Jul. Alle sammen samlet på Askøy. 16 personer og 5 hunder.
Vi har kjørt ut et lass med pakker, men jeg har med meg enda flere.Tror det skal gå noen timer å pakke opp alle.
Nå må jeg bare prøve å huske alt jeg skal ha med meg.

God Jul til alle dere som leser Bloggen min

1 kommentar:

  1. Ååå vi gleder oss masse til feire jul sammen med dere og resten av familien. Skal bli kos å være samlet alle sammen ♥

    SvarSlett