fredag 24. juni 2011

Dagens montering

Hadde meg en Stord tur for noen uker siden. Der fant jeg et deilig garn. Fant ut at det kunne bli en grei kjole/tunika til The, til høsten.
I dag strikket jeg ferdig lommene og festet tråder.



Disse gryteklutene hadde en venninne av meg. Hun hadde ikke oppskrift på de, det var moren som strikket. Hun var så snill låne meg en , slik at jeg kunne strikke etter. Her ser dere resultatet. De er dobbel.
Kommer nok til å bli flere.

I dag bare felte jeg av og heklet kanten rundt.

4 kommentarer:

  1. Stilige grytekluter og heldig barnebarn som får så flott tunika hos mormor.
    Annelive

    SvarSlett
  2. Utrolig fine grytekluter :-)

    SvarSlett
  3. Masse god inspirasjon her! De gryteklutene var rett og slett så kule!

    legger meg til som følger jeg! :)

    Ha en koselig kveld!

    Klem Trollkjerringa :)

    SvarSlett