søndag 5. juni 2011

I går tok jeg og Bård oss en bytur. Det skulle være vikingmarknad på Stend. Bård har en bekjent som skulle være Viking. Så vi fant ut at vi ville ta turen. Ble veldig overasket over hvor stort det var, og hvor mye folk det var. Veldig mange viking boder, der de solgte hjemme lagetet sølvsmykker, klær, skinn osv. Tror mesteparten av de som hadde stend var fra utlandet.
Var en fin opplevelse, men ble litt for kommersiell for oss.
Det var buskyting, oppvisning og litt div underholdning.
Trodde på forhånd at dette var noe vi kunne tenkt oss. Men er ikke helt sikker etter å ha sett på.
Jeg fikk se en dame som holdt på med nålebindig.

Under kan du se at jeg måtte kjøpe meg en nål( laget av hjorteben)


 Jeg måtte ta turen opp til Hordamusets kafé, der solgte du instruksjonshefte til nålebinding. Så dette er det nye jeg skal prøve meg på. Synes det så veldig vanskelig ut, å komme igang. Men slik er det vell alltid med nye ting.Har heldigvis You Tube til hjelp også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar