tirsdag 31. mars 2009

Sykemeldt

I går da jeg var på arbeid, var jeg så uheldig å skade meg. Jeg hadde gummihansker på meg, så skulle jeg hente saksen min i aceton bøtten. Saksen lå feil vei oppi så den stakk seg inn, helt inn til benet. Det gjorde så vondt at jeg var redd jeg skulle besvime. Da jeg endelig fikk tatt av meg hanskene rennte det blod ,masse blod ut av hansken og det bare pompet ut av fingen. Kjørte til legen, hun var litt bekymret for den skittne acetonen jeg hadde vært oppe i. Fikk stivkrampe sprøyte og resept på pencelin. Hun renste såret og stripsett det igjen, det var ikke stort men dypt. I dag føles det bedre, så lenge jeg holder fingeren i ro. Fikk beskjed at viss fingeren forandret farge eller det ble betennelse, måtte jeg ta kontakt med en gang.
Ikke kan jeg strikke når jeg sitter her hjemme. Det er pekefingeren jeg har skadet, prøvde å bruke en annen finger men jeg fikk bare vondt. Håper det snart bedrer seg. Har mange strikke planer for påsken

2 kommentarer:

  1. Det hørtes skikkelig vondt ut! God bedring med fingeren. Du får gi en lyd om du er i byn en dag så kan vi drikke kafee :)

    SvarSlett
  2. Nå ligger det en utfordring i bloggen min til deg =)

    SvarSlett