mandag 1. februar 2010

Helg på Enes

Helgen har vi tilbrakt på Enes. Jeg og Kasandra kom inn i fire tiden. Hele plassen var islagt, skulle hatt med oss skøyter. Måtte parkere oppe på plassen. Lørdagen våknet vi til att det snødde. Da var det enda være føre utenfor. Puddersnø på is. Ikke gøy. Men vi koste oss inne. Søndagen våknet vi opp, da hadde det snødd ca 20 cm. Fikk nesten ikke opp døren, på hytten.
Exo og Bono storkoser seg i snøen. Stakker lille Bono han forsvant helt, kunne bare se ørene når han løp.

Lørdag ble jeg ferdig med jakken til Janicke.(Bilde kommer senere ) Oppdaget att jeg egentlig ikke hadde noe mere å strikke på. Fikk nesten litt panikk. Men da fant jeg frem heklepinne, og garn (det har jeg altid) så da ble det heklet 2 luer, en voksen og en til barn. Håper det er noen som roper høyt og har lyst på de


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar