tirsdag 7. desember 2010

Tirsdag formiddag


Startet dagen med å kjøre Bård  til fergen, luftet hundene etterpå.
Kl 07.15 var det Kasandra som måtte stå opp. Hun er flink å klare seg selv. Jeg er oppe med henne og lager matpakke. Kl 09.00 Var det å sette seg i bilen igjen å kjøre over fjellet til Onarheim for å hente Rebekka og Thea. De skulle på baby treff i Uggdal. 
Nå har jeg ristet meg noen skiver og laget meg en kaffe late med Bårds hjemmelagete jule sirup i. Nydelig. Så nå koser jeg meg med fyr i ovnen . 

7 Desember

 I dag fikk jeg masse Jule klistremerker og to poser med Caramel te. Har aldri smakt før, så det skal bli spennende. Men må jeg helt til Sverige for å få mere........ 

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en stressende formiddag. Godt du kunne kose deg etterpå. Herlig gave du har fått

    SvarSlett
  2. Godt du kan slappe av litt og kose deg. Flott gåve du har fått.

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som du har travle dager, men det så kjempekoselig ut med brødmat, kaffe og et juleblad. Nesten så jeg kjente varmen i ovnen også.

    SvarSlett