onsdag 26. oktober 2011

Krystallsyken

Jeg våknet opp natt til mandag, at alt bare gikk rundt for meg. Kjørte karusell i full fart. La meg til å sove igjen. Da jeg skulle stå opp i seks tiden, følte jeg meg nesten full, hadde problemer med å komme meg til toalettet, for det gikk så rundt for meg. Jeg måtte kast opp, pga "svimmlingen". Bård ble hjemme med meg, ble ikke noe bedre ut over dagen. Så jeg fikk time hos legen der  fra ble jeg sendt til sykehuset på Stord. De konstanterte at det var Krystallsyken. Fikk veldig godt forklart hva det var. De holdt meg der til Tirsdag kveld tok prøver og MR av hodet. Alt så bra ut.
Har fått øvelser som jeg skal gjøre.

Håper det vil snart gå over. Føler meg litt bedre. Så begunner jeg å gjøre litt. Da svimmler det igjen.

                                           

Regner med at krystallene ikke ser slik ut, men disse var veldig fine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar