mandag 14. juni 2010

Mandag morgen

I dag startet dagen fint. Jeg og Kasandra hadde god tid i morges . Starter bilen for å kjøre henne på skolen. Der får jeg ikke bilen ut av revers. Veldig gøy. Så det ble ikke noe skole på henne med det første i dag. Ingen buss går det heller på denne stooore øyen. Så var det å ringe til Bård. Han var på jobb å kunne ikke hjelpe meg. Da var det til å gå på FB å spørre om det var noen som skulle til Våge i ellve tiden. Så Kasandra kunne få sitte på. I dag skal klassen på besøk til den nye skolen de skal begynne på til høsten. Heldigvis har jeg en kjekk nabo som  skulle til Våge.
Jeg hadde by planer skulle til Bergen for å hjelpe Tommy å male på campingvognen. Men her sitter jeg. Er redd for att det er clutshen som er røket. Vi får se når Bård kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar