torsdag 12. mai 2011

Torsdag formiddag



Ute regner det, og jeg sitter inne å koser meg med min nye hobby. Perling av bringeduker. Hadde ikke trodd at jeg skulle ligge strikkepinnene på hyllen. Ikke fult så gale, men det blir lite strikking.

Denne, som jeg nå holder på med fant jeg bilde av på nett, bilde var litt dårlig og bringeduken var litt ødelagt. Så jeg måtte finne frem blyant og ruteark, og rekonstruere mønsteret.


 I går var jeg en tur til Bergen, var innom bunadsbutikken på Os. Der fikk jeg tak i mønster på to belter og en bringeduk.


 Fant og en pose med flotte knapper , det kommer alltid godt med.


Da jeg var i byen i går, hentet jeg Bård på jobb. Avtalte og treffe Janicke og Hedda, å ta en liten kafe besøk med de. Meg og Hedda tok en liten avstikker på lekebutikken. Det første hun så da hun kom inn i butikken var et sykkel horn. (Grusom lyd). Men vi fant og en hoppeball. Koselig ble det med et lite kafebesøk.

2 kommentarer:

  1. Det var veldig koselig å møte dere! Ble så glad når du hadde litt tid før du skulle avgårde igjen :)
    Ja jeg kan skrive under på at det hornet lagde MYE lyd og vurderer å gi sånne i julegave til Exo og Bono ;)

    SvarSlett
  2. Spennende.Så fint du fikk tak i slike fine mønster. Koselig å lage slike flotte ting.

    SvarSlett